altairicar

Just another WordPress.com site

Ura, vacanta!!!!!!!!!Vacanta………..

pe Mai 31, 2012

Фотографии

La sarbatoarea ultimului clopotel un profesor adevarat isi spune cu tinga: oare chiar a mai trecut un an, ce repede…Obosit, uneori plin de regrete pentru nereusitele elevilor, alteori fericit pentru realizarile (oricit de mici!!!) acelorasi discipoli…
Felicitari si rabdare, n-a mai ramas mult…pina la 1 septembrie…

La sarbatoarea ultimului clopotel un elev adevarat isi spune cu bucurie: in sfirsit, a mai trecut un an, greu de tot devii mare…sau, cel putin, nu prea repede…Am obosit sa fiu copil…De fapt, gata cu necazurile, a venit vacanta…

Felicitari si bafta, n-a mai ramas mult…pina la 1 septembrie…

2 responses to “Ura, vacanta!!!!!!!!!Vacanta………..

  1. sofa spune:

    Eu, probabil, am fost un elev altfel decit adevarat, caci la ultimul sunet incepea sa-imi fie dor de de scoala…O fi parind ciudat astazi, dar mi-era dor si de invatatori…Scoala imi parea urita, plicticoasa si nelalocul ei fara copii si profesori (era in centrul satului)…Nu stiu daca am mai cunoscut asa de mult sentimentul asteptarii ca atunci cind parea ca unu septembrie nu mai vine…

  2. Violeta Ciuntu-Samson spune:

    Felicitari tuturor elevilor, profesorilor cu sfirsitul anului scolar. Elevilor le doresc o vacanta cit mai interesanta, profesorilor – o vara cit mai linistita, absolventilor – bafta la examene si succes la admitere.

Lasă un răspuns

