altairicar

Just another WordPress.com site

Impresii de neuitat de la Constantin si Elena, tabara ALTAIR 2012…

pe Iulie 3, 2012

 

Mie mi-a plăcut în această tabără unde:

  • Mîncarea e foarte bună;
  • Competiţiile sunt interesante;
  • Distracţia persistă şi în  piscină;
  • Îngheţatele în magazin sunt foaaaaaaaarte ieftine;
  • Sportul de dimineaţă e o plăcere;
  • Distracţia în sala de sport e necesitate;
  • Excursiile-s foarte interesante;
  • Discoteca-i pe plajă cu muzică frumoasă;
  • Mi-am făcut mulţi prieteni noi;
  • Foarte bine m-am simţit şi vreau să strig: „E minunat în această tabără!!!”.

 

Mie nu mi-a plăcut:

  • Condiţiile din camere, deoarece nu aveam destul loc pentru haine, iar eu le am destule;
  • Trezitul la ora 7.00 – îmi place sa dorm.

 

Sper că şi la anul viitor voi reveni la această minunată tabără.

(Moiseev)

 

Mi-a fost foarte interesant la tabără, fiindcă sunt multe concursuri, jocuri distractive.

Sper ca în alte tabere să fie mai multe concursuri sportive.

(Chetruş Alexandra)

 

Ar trebui să avem voie să intrăm în piscină fără salvamari (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).

(Motrescu Vlaicu)

 

Mie mi-a plăcut foarte mult aici în tabără la „Geolog”, că făceam diferite concursuri, matematică, înviorarea ş.a.

Le mulţumesc părinţilor şi celor de la Gaz Natural Fenosa fiindcă ne oferă foarte multe surprize.

(Solovei Anastasia)

 

Mie mi-a plăcut foarte mult la această tabără, doar v-aş sfătui ca data viitoare să ne trezim la ora 8.00 (!!!!!!!!!!!!!!!!!).

(Galben Violeta)

 

Mi-a plăcut foarte mult în această tabăra concursurile, excursia pe care am avut-o. La mare a fost excelent. Sper ca copii care vor urma să vină să se distreze ca şi noi!

(Vremea Anastasia)

 

  • Mi-a plăcut foarte mult hotelul „Geolog”;
  • Mîncarea bună;
  • Condiţiile superbe;
  • M-am împrietenit cu alţi copii;
  • Camere frumoase.

(Daniela Alexandra)

 

Mie mi-a plăcut foarte mult la această tabără bazinul – foarte frumos, marea curată, restaurantul frumos şi încîpător, copii săritori la nevoie pentru ajutător şi prietenoşi, activităţile distractive şi interesante, şi, nu în ultimul rînd, domnul Onică care a mereu pregătit să ne sară în ajutor şi doamna Bouroş care ne îndruma şi era conducătorul acestei tabere minunate…..

Vreau să vin şi la anul viitor!

(Gicala Anastasia)

 

Eu am venit prima dată la tabăra „ALTAIR”. Am fost foarte impresionat. Mi-a plăcut mîncarea, concursurile, activităţile, am aflat multe lucruri interesante.

Aş dori să mai vin şi la anul.

(Grozavu  Olivia)

 

Mie mi-a plăcut foarte mult la această tabără fiindcă era multă distracţie, concursuri şi, desigur, ne-am şi odihnit (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).

Dar aş dori să facem mai multe concursuri pe plajă şi la mare, mai multe concursuri de dans.

Aş dori să mai vin şi la anul viitor.

(Tostogan Andreea-Ionela)

 

La tabără mi-a plăcut foarte mult. M-am distrat de minune. La mare a fost super.

Sper că la anul voi mai veni.

(Lungu Cristian)

 

Din Bulgaria am venit acasă cu impresii foarte frumoase despre tabără. Cel mai mult mi-a plăcut învăţătoarea ce m-a învăţat lucruri noi pe care înainte nu le-am ştiut, piscina, marea, hotelul. Îmi place mult tabăra din Bulgaria, ea este o minune pentru mine.

 

Impresiile mele au fost pozitive prin faptul că am avut  10 zile libertate fără părinţi (!!!!!!!!!). Aici în tabără mi-a plăcut mîncarea şi faptul că în fiecare zi am fost la mare şi la bazin, dar şi concursurile care se făceau.

Totodată aici mi-am făcut şi cei mai buni şi mai noi prieteni…

(Mărzac Valeriu)

 

Mie mi-a plăcut la tabăra asta totul: bazinul, camerele, discoteca, băile, restaurantul, mîncarea bulgărească, Ziua Regatului Spaniei, excursia la mănăstirea din stîncă, paturile etc. În tabăra asta a fost foarte bine, aş dori să fie şi în  alte tabere aşa de bine.

(Vornicescu Nicoleta)

 

La tabără mi-a plăcut mult bazinul, concursurile lecţia despre energia electrică, marea,  matematica şi testul, jocurile cu care m-am jucat împreună cu prietenii. Tabăra asta nu o voi uita niciodată.

(Tşenicinîi Valerian)

 

Tabăra m-a impresionat prin diversitatea activităţilor efectuate şi prin concursul „ABC”. Sunt foarte fericită că am ocazia să particip la diverse probe. Mi-a plăcut că nu m-am plictisit şi am avut un orar încărcat. Am admirat lecţiile de matematică.

(Feteasco Anastasia)

 

Din prima clipă mi-a plăcut tabăra „ALTAIR-2012”. Aici am avut parte de distracţii am participat la concursuri nemaipomenite cum ar fi „Miss şi Mister Altair-2012”, am luat parte la gimnastica de dimineaţă .

Nu m-am distrat nicăieri mai bine ca aici.

(Colesnic Loredana)

 

La tabăra „ALTAIR” mi-a plăcut foarte mult bazinul, cum ne hrăneşte, regimul, competiţiile care le făcea domnul Onică. Eu voi recomanda această tabără la toţi prietenii mei. Şi, bine înţeles, că voi spune părinţilor numai despre bine.

(Vovod Alexandru)

 

 

 

 

Această tabără este minunată, dar lasă de dorit distanţa pînă la mare. Mîncarea e gustoasă, camerele sunt frumos amenajate, . bazinul şi activităţile sunt extraordinar de interesante.

(Laşcu Sanda)

 

Tabăra „ALTAIR”  este o tabără grozavă! Mie mi-a plăcut cel mai mult activităţile petrecute cu domnişoara Ina, orele de matematică erau foarte educative!

(Abnţev Valeria)

 

Timp de  10 zile am învăţat multe lucruri interesante, spre exemplu despre proiect. Sunt foarte mulţămită de aceste ore, deoarece am studiat un subiect modern şi autohton. Am aflat baza unui proiect şi multe alte lucruri utile. Cred că voi avea nevoie de ele în viaţă. Doamna Margareta a fost mereu plăcută şi explicită şi ne-a predat tema prin diverse metode ce ne puneau mintea în mişcare. Sunt fascinată de aceste ore.

Mulţumesc taberei „Altair-2012” şi doamnei Margareta.

(Simereţchi Vitalina)

 

Mi-a plăcut mult cum mi-am petrecut vacanţa. Concursurile efectuate de doamna Ina mi-au plăcut mult, însă juriul a fost foarte ne corect. Nu mi-a prea plăcut pastila de dimineaţă.

(Prisăcaru Ruxanda)

 

Vreau să menţionez că au fost şi probleme uşoare şi unele dificile, dar totuşi împreună le-am învins. Totul a fost ca-ntr-o poveste, însă în unele concursuri, juriul a fost foarte slab, de aceea propun să se mai schimbe puţin.

(Codreanu Olivia)

 

Mie îmi place la tabăra „ALTAIR” activităţile de aici sunt foarte interesante. Mi-a plăcut piscina. Iar la matematică a fost foarte interesant.

(Iana Colun)

 

Impresiile mele în timpul de vară petrecute la tabăra „ALTAIR”, au fost minunate. Chiar de ne trezeam dis de dimineaţă să facem sport, domnul Vasile ne înţelegea şi cînd eram mai obosiţi ne dădea exerciţii mai uşoare, mai simple, iar cînd eram mai vioi ne delecta cu nişte exerciţii vesele. Era foarte cald şi bine la mare, dar piscina mi-a plăcut cel mai mult. Doamna Ina ne făcea concursuri minunate şi la lecţiile de creaţie făceam lucruri minunate care erau pline de viaţă. Concursurile sportive le adoram de cînd eram mică dar cu ajutorul domnului Vasile erau mai interesante. Chiar şi orele de matematică le-am îndrăgit mai mult după ce doamna Gabriela ne-a învăţat lucruri pe care nu le ştiam  şi care mă vor ajuta în viaţă. Să ştiţi că este o ideie bună să includeţi în această tabără şi muzică Personalul hotelului s-a comportat cu noi foarte bine (ar fi mai bine ca îngheţata să fie mai ieftină).

Chiar totul a fost mult mai bine decît mă aşteptam. Mi-am făcut prieteni noi. Despre tabăra „ALTAIR” aş mai spune că are un grafic minunat şi nu mi-ar încăpea cuvinte să scriu tot ce îmi place, dar mă limitez la atît!!!

(Balaban Ariana)

4 responses to “Impresii de neuitat de la Constantin si Elena, tabara ALTAIR 2012…

  1. Mama lui Motrescu Vlaicu spune:

    … Ar trebui să avem voie să intrăm în piscină fără salvamari (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
    (Motrescu Vlaicu)…

    În piscină, sigur, fără salvamar! Salvamarul stă pe marginea piscinei, e ştiut lucru. 🙂 🙂 🙂

  2. Trifan Alexandru spune:

    not bad

  3. Crina Stegarescu.... (Krinna) spune:

    vreau si eu la tabara!!!!!!!!! pe mine nu ma lasa parintii dar dupa spusele voastre e cea mai tare tabara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

