altairicar

Just another WordPress.com site

Noi impresii de la Geolog…Revenire din vis…

pe Iulie 13, 2012

În tabăra „ALTAIR” am aflat lucruri interesante. Am aflat cum să mă protejez, am aflat mai multe despre electricitate, am învăţat lucruri diferite la matematică şi atîtea și atîtea nelipsite de interes… Mi-a plăcut foarte tare în această tabără, şi doresc să vin şi la anul.

(Chirilov Ema)

 Tabăra „ALTAIR” din Bulgaria este o tabără interesantă, aflăm lucruri noi şi chiar dacă la lecţiile de matematică obosim, oricum ne este interesant. Ne este greu să ne sculăm dimineaţa, dar oricum am trecut de toate aceste lucruri.Fiecare zi era fermecătoare…În tabăra aceasta mi-a plăcut, deoarece am participat la diferite activităţi. Am întîlnit oameni cu suflet mare, am avut parte de multe lucruri interesante. Nu prea mi-a plăcut mîncarea, dar, probabil, ca mama nu poate  găti cineva…Ș-apoi de mîncare să ai timp?!

(Dinu Sorina)

 În această tabără mi-a fost interesant, bine şi vesel. M-am întîlnit cu mulţi prieteni.

(Guzun Maxim)

Tabăra de vară „ALTAIR” mi-a plăcut foarte mult, deoarece eu aici am petrecut timpul foarte bine, m-am distrat. Această tabără m-a captivat prin următorul lucru: depui mult efort pentru a le arăta la toţi cît de deştept eşti. Și știți ceva?! Chiar ești așa… Mi-au plăcut problemele zilei şi concursurile erudiţilor. Eu cred că ar trebui adăugate mai multe lecţii de matematică…(ohooooooooo!)                                                           ………

 Sunt deja al 5-lea an la tabăra „ALTAIR” şi încă nu m-am plictisit. Îmi place foarte mult atmosfera de aici. Sunt momente în care mă pot relaxa, cît şi unele în care mă pot distra la maxim. Mulţumesc profesorilor ce au grijă de noi, ne înţeleg şi datorită cărora suntem aici şi ne bucurăm de aceste clipe frumoase.                                      ………

Mi-a plăcut să mă odihnesc în această şcoală de vară, mi-au plăcut activităţile distractive realizate pe parcursul timpului petrecut aici. Aici este foarte bine şi sper că voi ajunge aici şi la anul viitor.                                                                               ………

M-a impresionat mult tabăra „ALTAIR”, avînd un confort normalizat şi o legătură strînsă de colaborare. Îmi vor rămîne mereu amintiri legate de aceste momente petrecute alături de prieteni şi profesori.                                                                                  ………

După părerea mea, tabăra „ALTAIR” este foarte interesantă. Ea este plină de cadouri, concursuri, zîmbete şi mai multe lucruri hazlii. Acum, cînd scriu, pe faţa fiecărui copil se văd surîsuri, înseamnă că totul este super. Toţi copii s-au scăldat în piscină, s-au jucat diferite jocuri şi au cîştigat multe puncte. Mă bucur că am venit aici, şi am primit o plăcere deosebită.

(Stratu Andrea)

În această tabără am învăţat multe lucruri. Am aflat ce este prietenia adevărată şi tot în acelaşi timp m-am distrat. N-am uitat nici despre lecţii făcînd matematică. O să vin neapărat şi la vara viitoare!!!

P.S. La anul sper ca mîncarea să fie mai bună.                                                         ………

În perioada grea din viaţa mea, am 18 ani, tabăra de matematică mi-a alinat problemele. Fiind găzduit cu cea mai mare căldură de tot personalul vin, venim şi la anul!            ………

Mi-a plăcut la tabăra „ALTAIR”, însă nu mi-a plăcut că mereu profesorii ne supravegheau… Aş vrea pe viitor să fim mai liberi (însă şi mai cuminţi!), dimineaţă să fie cereale cu lapte, altceva nu mănînc, nu mi-a mai plăcut să fac ore de matematică, doar am venit să mă odihnesc! Apropo, ași vrea să ne trezim la ora 9.00, iar discotecă să fie pînă-n zori…Sau pînă la amiază!!!

(Anonim)

 Mi-a plăcut foarte mult să mă odihnesc în  tabăra „ALTAIR”. Am o singură doleanţă, să fie amenajată o plajă, special pentru copiii din această tabără, doar pentru ei, exclusiv. Vă mulţumesc mult pentru o odihnă plăcută!                                    (Anonim)

 

Lasă un răspuns

