altairicar

Just another WordPress.com site

Secvente din cotidian…eu vara nu dorm…

pe Iulie 17, 2012

 E zi de marti…

Orasul Sozopol   se lasa descoperit   discret  si treptat. Fiecare metru patrat  este marcat, pastreaza vestigii istorice sau arhiologice.
Am vizitat azi pe grupe mici (asa e mai comod) Muzeul de Arheologie din Sozopol.

Frumos neobisnuit, educativ…

Noi, profesorii de istorie, am ajuns sa invidiem  sozopolienii  foarte modesti  pentru bogatiile culturale si istorice de care dispun. Pentru atitea amfore antice  expuse  in  Muzeu si  observate pe strazile orasului…Pina si indicatoarele portocalii de pe mare (ce arata pina unde se poate de inotat!) se asociaza cu aseste vase elene…
Azi ziua a inceput cu o inviorare  la mare  condimentata cu aparatele trenajoare, ce  parca ne  asteaptau   in parcul  din vecinatatea  hotelului… In fiecare dimineata – invioarea  e diferita, dna Prodan Alexandra  ne ofera un mixt  de exercitii, aerobica si starturi vesele- intr-un cuvint – de toate pentru toti…

Am observat ca copiii care vin dimineata pe plaja pentru a petrece inviorarea si in ateliere ulterior se prezinta mai activ. Din pacate nu toti copiii inteleg acest lucru, preferind sa doarma si in timpul dejunului.

Nu-i poate trezi nici semnalul de desteptare – Hitul verii 2012  – EU VARA NU DORM…

vara nu dorm , nu am somn…

suna tare pe holul taberei  incepind cu 7.30 dimineata.

Somnorosii nostri au transformat repede cuvintele si cinta   EU NOAPTEA NU DORM……!!!!!!

fraza automat transformindu-se in DEVIZA TABEREI SOZOPOL lotului nostru…


Cind venim de la inviorare la hotel,  pe scari, deja ne asteapta, Delia – Mascota Taberei  – o pustoaica blonda de 4 ani, frumoasa foc, imbracata in culorile  simbolurile Bulgariei…

E marti, deja marti…Tocmai marti…

Asa e, EU VARA NU DORM…

Ah, da…SI NOAPTEA NU DORM…

E marti, abia marti…

Lasă un răspuns

