altairicar

Just another WordPress.com site

A fost odata…impresii ale lotului Larisei Popa, 24.06-03.07.2012…

pe Iulie 18, 2012

Cu toții  dorim să avem o vacanță de vis. Sunt foarte fericită, deoarece aici este o posibilitate buna de a-mi reactualiza cunoștințele și de a mă odihni. Îmi place că facem exursii prin locuri arhicunoscute pentru cineva, dar niciodată vizitate de mine. Îmi place ca sunt organizate concursuri distractive. Sunt încîntată de acest loc și doresc să vin și la anul viitor!!!!!!!!!!!!!!                                                                                 Onea Evelina LT,,G.Asachi”

Cînd vine vara, toți copii doresc la mare. Datorita taberei de vară „ALTAIR” eu am petrecut  vacanța nu doar distractiv, dar și productiv. Zilele făcînd cunoștință cu noi prieteni nici nu se observam cînd trec. Fiecare zi e ca un vis care se spulberă rapid. Fiecare zi era misto, fermecătoare…În tabăra aceasta mi-a plăcut, deoarece am participat la diferite activităţi. Am întîlnit oameni cu suflet mare, am avut parte de multe lucruri interesante. Tabăra „ALTAIR” este interesantă, aflăm lucruri noi şi chiar dacă la lecţiile de matematică obosim, oricum e deosebit…

Pitel Mihaela, Sclifos Tatiana   LT,,S.Haret”

Vacanță PERFECTĂ!!!!!! Am ajuns cu zîmbet și entuziasm într-un loc pe care îl visam încă din timpul orelor școlare – ,,ALTAIR”. Marea de dimineață ne aștepta cu răcoarea ei. Camerele sunt amenajate cu mult comfort. Mi-a plăcut să mă odihnesc sis a muncesc în această şcoală de vară, mi-au plăcut activităţile distractive realizate pe parcursul timpului aici. A fost foarte bine şi sper că voi mai  ajunge  pe aici.

PS:  anul acesta am primit titlul de MISS ALTAIR 2012, concursul m-a emotionat, lasindu-mi amintiri frumoase…

Beșleagă Lăcrămioara LT,,N.Iorga”

Nu sunt primul an la tabăra de vară ,,ALTAIR” , cred ca al IV-lea. De fieacare dată sunt cu un nou colectiv. Tabăra ALTAIR este un loc unde domină prietenia și respectul între copii, de asemenea respectul și încrederea profesorilor față de copii, iar acestia, la rîndul lor, au dat dovadă de stimă și respect pentru corpul didactic. Bulgaria e o țară de vis, orașul Constantin și  Elena e minunat, splendid. Complexul unde e amplasată tabăra e un loc confortabil pentru desfășurarea activităților. Programa zilnică include neapărat: mare, ore, siesta, iarasi mare, divertisment și discoteca, care din păcate se finisa foarte repede…(23.30) Cred că aceasta a fost cea mai bună tabără din cite am fost!

Valeria Purciuc LT,,I.Hașdeu”

A venit ziua de 24 iunie – zi în care am plecat pentru prima data în Tabăra ALTAIR. Știam multe de la colegi, dar eram foarte emoționată…Drumul a fost lung, dar distractiv. Zilele frumoase petrecute la Constantin si Elena vor ramine unele din cele mai fercite amintiri din vara asta si din viata mea.                                                                                                                                                                                                                       Mîrza Alina-Paula LT,,N.Iorga”

Am petrecut zile extraordinar de interesante in tabara de matematica ,,ALTAIR” . Am rezolvat cu mare interes probleme distractive. Zilele cu soare si serile distractive m-au impresionat. Am avut marea ocazie sa cunosc mai multi elevi din alte licee, cu care ne-am imprietenit si ne-am facut vara mai colorata.

Bivol Valeria LT,,N.Iorga”

M-au impresionat concursurile distractive petrecute in tabară. Vor fi de neuitat excursiile la

mănăstirea Aladja și la Balcic.

Cotorobai Vlad  LT,,N.Iorga”

În aceasta tabără a fost minunat. Mi-au plăcut orele de matematică, jocurile, concursurile

vesele, interesante, bazinul, siesta unde în fiecare zi învățam să confecționîm  ceva nou, de  exemplu in I zi – brățara prieteniei, in a II-a zi – floristica, in a III-a zi-felicitare.

Gonţa Mihaela LT,,N.Iorga”

Copiii  din tabără sunt prietenoşi, ageri. Cina, dejunul şi prânzul sunt gustoase. Nu voi uita

niciodată serile distractive, care ne-au dat posibilitatea să ne afirmăm.

Baxan Valeria LT,,N.Iorga”

Tabăra dezvoltă simţul colectiv al copiilor.ALTAIR a reuşit să dezvolte acest simţ şi să-l

completeze cu logică şi înţelepciune.

Grozav Daniela LT,,N.Iorga”

E deja a 8-a zi petrecută în aciastă tabără, însă deloc nu vreau să plec. Îmi place

mult atmosfera creată aici.Mi-am făcut mulţi prieteni noi. Sper să vin şi la anul.

Corbu Mihaela LT,,N.Iorga”

Ne-am simţit ca acasa, deoarece zilele cele mai frumoase sunt atunci cind noi nu suntem

nevoiti sa facem ceva iesit din comun sau special, lucrurile frumoase vin de la sine, daca stim sa savuram fiecare clipa. Si de asta multumesc colegilor, profesorilor de clipele de neuitat in tabara ,,ALTAIR”

Alcaz Oleg     LT,,N.Iorga”

M-au impresionat  exursiile din orasul Varna, mănăstirea Aladja, Balcic. Am acumulat

multe informaţii noi. Mi-am făcut amici. Mi-am invins frica ,deoarece am urcat pe munte la mănăstire. Au fost momente de nedescris. O sa-mi fie dor de zilele acestea de tabără.

Nicu Donscoi LT,,N.Iorga”

A FOST ODATA, APROAPE DEMULT…A TRECUT REPEDE…NICI NU STIU CIND…CE DOR MI-E DE ACELE ZILE…

Rezultatele  CONCURSULUI ABC

N   d/o Nume   prenume elev Cl. Liceul Locul   plasat
1 Rusu   Ina preșcolar I
2 Potrnac   Focsan I LT,,Universul” II
3 Cotorobai   Vlad 5 LT,,N.Iorga I
4 Rudi   Alexei 5 LT,,S.Haret I
5 Harpalete Alina 5 România I
6 Țîmbalist   Maxim 5 LT,,S.Haret II
7 Colibaba Cristian 5 LT,,S.Haret II
8 Onea   Mihai 5 LT,,S.Haret II
9 Țurcan   Corina 5 LT,,S.Haret II
10 Teacă   Maria Magdalena 5 LT,,S.Haret II
11 Motelica   Nicoleta 5 LT,,N.Iorga II
12 Guțu Daniela 5 LT,,N.Iorga II
13 Donscoi   Nicolae 5 LT,,N.Iorga III
14 Bivol   Valeria 5 LT,,N.Iorga III
15 Pogor   Cleopatra 5 LT,,N.Iorga III
16 Hangan   Valeria 5 LT,,N.Iorga III
17 Avram   Ionela 5 LT,,S.Haret III
18 Grigoroi   Alexandra 5 LT,,S.Haret III
19 Balan   Dumitru 5 LT,,S.Haret III
20 Saca   Vlada 5 LT,,S.Haret III
21 Darii   Dinu 5 LT,,S.Haret III
22 Iliaș   Victor 5 LT,,S.Haret III
23 Draganov   Vadim 5 LT,,S.Haret III
24 Micleușanu   Marian 5 LT,,S.Haret III
25 Bartcovschi   Iulia 5 LT,,S.Haret III
26 Rădvan   Mihai 5 LT,,S.Haret III
27 Stasiuc   Iunona 5 LT,,S.Haret III
28 Ciocoi   Andrei 5 LT,,S.Haret III
29 Sula   Nicolae 5 LT,,S.Haret III
30 Litvac   Inesa 5 LT,,S.Haret mențiune
31 Bolea   Andreea 5 LT,,S.Haret mențiune
32 Miticov   Victor 5 LT,,N.Iorga mențiune
33 Peregudov   Olga 6 LT,,D.Cantemir” I
34 Oleinic   Elena 6 LT,,D.Cantemir” II
35 Metta   Andrei 6 LT,,D.Cantemir” II
36 Murașco Elizaveta 6 LT,,D.Cantemir” III
37 Ceaicovscaia   Diana 6 LT,,D.Cantemir” III
38 Ceban   Alexandru 6 LT,,D.Cantemir” III
39 Condratiuc   Nicolae 6 LT,,D.Cantemir” mențiune
40 Savcenco   Irina 6 LT,,N.Sibirschi mențiune
41 Albot   Elena 7 LT,,N.Iorga I
42 Grosu   Victor 7 LT,,N.Iorga II
43 Ixarenco   Dan 7 LT,,N.Iorga II
44 Chintea   Mihai 7 LT,,N.Iorga III
45 Gonța   Mihaela 7 LT,,N.Iorga III
46 Baxan   Veronica 7 LT,,N.Iorga III
47 Bîtcă   Luminița 7 LT,,N.Iorga III
48 Pozneac   Artiom 7 LT,,N.Iorga mențiune
49 Istrati   Segiu 7 LT,,N.Iorga mențiune
50 Pitel   Mihaela 7 LT,,S.Haret mențiune
51 Sclifos   Tatiana 7 LT,,S.Haret mențiune
52 Avornic   Alexandru 8 LT,,Literarum I
53 Cărpineanu   Alexandru 8 LT,,N.Iorga II
54 Munteanu   Vadim 8 LT,,N.Iorga II
55 Onea   Evelina 8 LT,,G.Asachi II
56 Drapciuc   Valerian 8 LT,,N.Iorga III
57 Chirtoacă   Dragoș 8 LT,,N.Iorga mențiune
58 Alcaz   Oleg 8 LT,,N.Iorga mențiune
59 Mîrza   Alina Paula 8 LT,,N.Iorga mențiune
60 Sorici   Gheorghe 8 Școala12hipoacuzi mențiune
61 Barbăneagră   Alexei 8 Școala12hipoacuzi mențiune
62 Chirtoacă   Andrei 9 LT,,N.Iorga I
63 Apostol   Vlad 9 LT,,N.Iorga II
64 Saharov   Nicileta 9 LT,,Cărpineni III
65 Timoșenco   Irina 10 LT,,N.Iorga I
66 Ciobanu   Victoria 10 LT,,N.Iorga II
67 Grozav   Daniela 10 LT,,N.Iorga II
68 Botea   Ruxanda 10 LT,,N.Iorga III
69 Tomulescu   Sergiu 10 Colegiu de Informatică III
70 Bîtcă   Valeria 10 LT,,N.Iorga mențiune
71 Corbu   Mihaela 10 LT,,N.Iorga mențiune
72 Lungu   Andrei 10 LT,,N.Iorga mențiune
73 Lipcean   Cristi 10 LT,,N.Iorga mențiune
74 Ciorici   Ina 10 LT,,N.Iorga mențiune
75 Jelihovschi   Nicoleta 11 LT,,N.Iorga III
76 Murzacov   Ana 11 LT,,N.Iorga mențiune
77 Pleșca   Victiria 11 LT,,N.Iorga mențiune

 

Lasă un răspuns

