altairicar

Just another WordPress.com site

Copilarie… (o poezie pe zi, Ana Blandiana)

pe Iulie 19, 2012

Din oglinda ma privea un trup firav
Cu claviatura coastelor
distincta,
Inima-apasa pe clape grav
Si-ncerca sa-apara in
oglinda.
N-am vazut-o niciodata, dar stiam,
Ca-ntr-un joc de-a baba-oarba,
ca-i ascunsa
(Precum inima salcamului din geam
Cosul pieptului de crengi o
face frunza).
Ma-ntrebam de unde l-a-nvatat si daca
E aievea cantu-i
uniform,
Si ca nu cumva in somn sa taca,
Mi-era frica seara sa adorm…

P.S. Am ce am cu copilaria si cu…inima…Desi am facut de atitea ori Managementul deciziei NU POT DECIDE, desi imi declar ca sunt o DURA sunt dominata de fobii si temeri…Un copil adult, mult prea matur ca sa poata hotari ceva cu discernamintul si rapiditatea unui minor, cu inima, cu sufletul, cu siguranta ca SI MAINE E ZI…e la nave vae…

Lasă un răspuns

