altairicar

Just another WordPress.com site

Frica de umbra…(Putem sa iertam usor pe copiii care se tem de intuneric, dar adevarata tragedie in viata este a adultilor care se tem de lumina, Platon)

pe Iulie 22, 2012

Simbata am avut o intilnire care a clatinat un pic micutul univers in care mi-am gasit coordonatele…

Am analizat de citeva ori noutatile, am incercat sa le inscriu in baza de date disponibila…Nu-si aflau loc…

Cind eram mica ma temeam de intuneric…

Ajunsa mare descoper ca cineva are sindromul luminii…

Gindeste, nu strica niciodata si nimanui, gindeste…

……………………………………………………………………………………………………….

“Frica noastra cea mai profunda nu este ca am fi neadecvati. Frica noastra cea mai profunda este ca suntem puternici peste masura. Lumina din noi ne inspaimanta mai mult decat intunericul. Ne punem intrebarea: cine sunt eu ca sa fiu stralucitor, minunat, talentat, fabulos? De fapt, cine esti tu sa nu fii toate acestea? Esti copilul lui Dumnezeu. Faptul ca te simti nesemnificativ nu va schimba lumea. Nu este nimic inaltator in a te micsora pentru ca ceilalti sa nu se simta siguri in preajma ta. Cu totii avem menirea de a straluci, asa cum fac copiii. Ne-am nascut pentru a manifesta gloria lui Dumnezeu care se afla in noi. Nu se afla numai in unii dintre noi; se afla in fiecare dintre noi. Si pe masura ce lasam lumina din noi sa straluceasca, inconstient daruim celorlalti permisiunea de a face acelasi lucru. Pe masura ce ne eliberam de propria noastra frica, prezenta noastra ii elibereaza automat pe ceilalti.” (Marianne Williamson)

A sta in propria noastra Lumina – aceasta este invitatia indirecta pe care o lanseaza in acest documentar autori celebri din domeniul spiritualitatii si dezvoltarii personale cum ar fi Debbie Ford, Deepak Chopra si Marianne Williamson.

“Asumarea partilor pe care pana acum le-am respins, proiectandu-le in intunericul umbrei, reprezinta cea mai sigura modalitate de a ne actualiza intregul potential uman. Daca ne imprietenim cu ea, umbra devine o hartă divina. Citita şi urmată corect, ea ne poate reconecta cu viaţa pe care ar trebui să o trăim, cu personalitatea pe care ar trebui sa o avem si cu contributia pe care ar trebui sa o oferim societatii. (Debbie Ford)

Vizionare placuta!

Lasă un răspuns

