altairicar

Just another WordPress.com site

Dreptul la replica sie insuti…

pe Iulie 23, 2012

Citindu-l pe marele si regretul poet Adrian Paunescu e bine sa nu-ti refuzi dreptul la intrebare, e contraindicat…Astazi am avut o discutie in care a trebuit sa recunosc sa lipsa de comunicare in acelasi limbaj e un prilej pentru semne de intrebare, dureroase semne de intrebare…

Imi revoc si alt drept, la replica…Octavian Paler a pus in cuvinte mai bine decit mine ceea ce gindesc acum…

Am invatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc
Si nu faptele sale…
Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru
Si pot vedea ceva total diferit…
Am invatat ca indiferent de consecinte
Cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata…

 

Lasă un răspuns

