altairicar

Just another WordPress.com site

Impresii ale copiilor despre Proiectul O vacanta in siguranta, Constantin si Elerna 2012…

pe Iulie 31, 2012


Curs estival de securitate electrică şi eficienţă energetică

Opinia mea despre acest curs este că ar trebui să avem mai multe ore de securtate electrică, despre cum să ne protejăm şi să-i putem ajuta pe alţii în cazuri în care avem de-a face cu electricitatea.
Alina Herţa

Energia electrică este prezentă pretutindeni în viaţa cotidiană, de aceea, trebuie să fim precauţi.
Danu Banu

După părerea mea, acest curs este foarte eficient deoarece ne putem informa în legătură cu toate pericolele legate de energia electrică.
Nicolae Loghin

Sunt informaţii utile, care îmi vor prinde bine în viitor.
Gheorghe Vilur

Eu aş spune că orele de securitate electrică sunt folositoare fiindcă de multe ori nimerim în situaţii de acest fel. Merită să ştii ce să faci.
G.Cojocari

Am aflat multe lucruri noi despre securitate electrică şi cred că aceste cunoştinţe imi vor fi de folos pentru siguranţa personală.
Iuliana Liubomeiscaia

Acum ştiu mai bine ce să fac atunci când nimeresc în situaţii de pericol electric.
Iulian Solonari

Consider că este nevoie ca populaţia să fie informată despre aceste cazuri de electrocutare, deoarece zilnic se sting vieţi din cauza necunoaşterii.
Fulga Halic

Trebuie să respectăm regulile de securitate la folosirea energiei electrice.
Nicoleta Petica

După părerea mea asemenea cursuri sunt destul de eficiente şi binevenite, deoarece fiecare dintre noi trebuie să fie informat despre pericolele electrice. Eficienţa energetică este un lucru important, căci înseamnă economisire, ceea ce acum este foarte actual, ca şi ocrotirea naturii.
Ioan Victoria Buju

Este bine să cunoşti aceste reguli deoarece în viaţa de zi cu zi ne folosim de energie electrică.
Vasile Panaghiu

Consider că acest curs a avut un rol educativ întrucît ni s-a vorbit despre pericolele energiei electrice şi evitarea lor.
Dan Tomoioagă

Cursul de securitate electrică a fost foarte interesant şi ne-a ajutat să ne protejăm viaţa de pericolul electrocutării.
Ana Stoica

Trebuie să fim atenţi să nu provocăm un incendiu. Electricitatea este periculoasă, dar şi folositoare în viaţa cotidiană.
Evelina Oleinic

Opinia mea este că electricitatea ne ajută în viaţa, dar poate cauza multe probleme.
A.Crutogolov

Pentru a nu pune viaţa în pericol trebuie să fim atenţi la ceea ce atingem. Dacă vedem ceva ce nu e în regulă, să chemăm un adult.
Mihaela Marinescu

Securitatea electrică ne ajută să ne protejăm ca să rămânem în viaţă.
Mariana Herţa

Mi-a plăcut (cursul) pentru că am aflat multe lucruri noi, care îmi vor fi de folos în viaţă.
Cristina Cănănău

Am învăţat cum trebuie să ne comportăm cu electricitatea pentru a nu ne afla în pericol.
Cătălina Dascaliuc

Opinia mea despre această lecţie este că am invăţat multe lucruri noi şi că trebuie mai des petrecute aceste lecţii deoarece ajută mult.
Laura Bediuc

Pentru a-ţi proteja sănătatea şi viaţa proprie e necesar să cunoşti regulile de securitate.
Veronica Buzovoi

Cursul de securitate electrică ajută să ne protejăm. De aceea noi trebuie să cunoaştem regulile de securitate electrică.
Elena Gheorghiu

Părerea mea este că securitatea electrică e un lucru important de reţinut pentru a ne proteja. Regulile pot fi reţinute astfel încât nimeni să nu fie electrutat sau supus riscului.
Laura Stambul

Opinia mea este că toţi trebuie să fim cât mai precauţi în aceste cazuri.
Natalia Posteuca

Este un curs interesant din care am învăţat lucruri noi despre electricitate
Maria Nestor

Opinia mea despre cursul de securitate electrică şi eficienţă energetică este una bună, deoarece am învăţat încă nişte lucruri pe care nu le ştiam, am învăţat să mă  protejez.
Cristi Golovatenco

Cred că  fost o lecţie utilă, la care am aflat multe lucruri noi şi importante.
Felicia Zlati

… un curs ce ar asigura securitatea copiilor mici şi părinţii ar fi mai siguri de copiii lor. Consider că acest curs este important…
Vlad Caluş

Este foarte bine că tabăra ALTAIR ne aduce la cunoştinţă regulile de securitate. Vă mulţumim!
Ruxanda Petco

Desigur că un astfel de curs este foarte bun pentru adolescenţii din ziua de azi, cărora li se pare totul o glumă sau un joc.
Onorina Plujanschi

Mie mi-a părut foarte interesantă această lecţie deoarece cu ajutorul ei am aflat multe despre electricitate.
Timur Loghin

Lecţia despre securitatea electrică a fost interesantă. Am învăţat lucruri noi şi sper că voi respecta regulie de securitate electrică pentru a evita problemele.
Constanţa Dascaliuc

Informativ, lucruri ce chiar un matur nu le poate şti.
Vlad Bulgara

Lucruri elementare, necesare, pe care trebuie să le cunoască fiecare.
Ghenadie Ghidiu

Cursul de securitate electrică şi eficienţă energetică este interesant şi important, asa că “Bravo!” pentru Gas Natural Fenosa.
Elena Crudu

Nu am aflat nimic nou.
Gavriliţa Taisia

Cursul de securitate electră este foarte folositor în general pentru adolescenţii care nu sunt la curent cu regulile de securitate sau cu măsurile de salvare corectă a electrocutaţilor.
Greta Jecicov

Am aflat lucruri utile pe care le voi utiliza în viitor.
Livia Regeş

Să fim atenţi când mergem pe drum şi, dacă se întâmplă ceva, chemăm pompierii şi să fim atenţi.
Daniela Cazacenco

Este utilă şi binevenită pentru fiecare persoană. Mulţumim mult! Vă invităm în instituţiile preşcolare şi preunivesitare de învăţământ.
Sacara

Este bine să ştim regulile de securitate în raport cu instalaţiile electrice.
Constanţa Ojog

Eu cred că acest curs de securitate electrică îmi va folosi pentru un comportament adecvat faţă de energia electrică şi de corpurile de alimentare cu energie electică.
Dumitri Ili

Eu o să fiu mai atent cu aparatele care au legătură cu electricitatea.
Iovu

Daţi şi mai multe filmuleţe cu tematica vizată.
Vladimir R.

Trebuie să fim cât mai precauţi cu electricitatea.
Iustina Cristal

Chiar dacă majoritatea regulilor de securitate deja le cunosc, nu-i niciodată interzis să le repet.
Anonim

Cursul de securitate electrică şi eficienţă energetică ar trebui susţinut mai des în şcolile din toată ţara.
Tatiana Budu

Când voi nimeri în asemenea situaţii, voi fi atent la toate firele electrice.
V.Evstratii

Opini mea despre cursul de securitate electrică şi eficienţă energetică este că ajută copii şi maturii să se informeze despe electricitate şi securitatea electrică, astfel aflând cum să ne protejăm.
Nicoleta Popa
LT “Miguel de Cervantes”

Cred că electricitatea aduce mult folos, dar dacă nu ştii să o foloseşti, ea poate aduce multe daune.
Cristofor Feştiuc

Mie îmi plac aceste cursuri. Sunt binevenite pentru toţi. Învăţăm despe securtiatea electrică şi ne ajută să ne protejăm viaţa.
Nicolae Solonari

Informaţi folositoare, care trebuiesc ştiute.
Victor

Regulile de securitate trebuie respectate de fiecare persoană pentru a ne proteja viaţa.
Tatiana Madan

A cunoaşte regulile de securitate electrică este foarte important, deoarece îţi poate salva viaţa în momentul când există un pericol.
M.Iliuhin

Un curs eficient, mulţumită căruia am aflat lucruri noi şi utile privind securitatea electrică.
Doina Sîrbu

A fost expusă informaţie interesantă, care, cu siguranţă, va fi necesară.
Irina Goloviţki

Majoritatea informaţiilor primite îmi era deja cunoscută.
Victor Olteanu

Trebuie să ascultăm de semnele de electricitate.
Ana Butescu

A fost eficient, am aflat multe lucruri noi pe care nu le ştiam până acum.
Sergiu Vasiliev

Consider că, cursul de securitate electrică şi eficienţă energetică este unul util, deoarece oferă informaţii cu privire la folosirea corectă şi sigură a energiei electrice.
Cristina Scutelnic

Opinia mea este că, cursul de securitate electrică şi eficienţă energetică este foarte eficient şi învăţăm lcururi foarte importante în ce priveşte folosirea energiei electrice.
Ion Parfenii

Mie mi-a plăcut că ora de securitate electrică a fost foarte interesantă.
Grigore Rusu

Consider că, cursul de securitate electrică şi eficienţă energetică este unul favorabil pentru a cunoaşte cum poate fi economisită energia electrică şi să aducem un beneficiu Pământului.
Anastasia Dumbaravă

Lasă un răspuns

