altairicar

Just another WordPress.com site

A fost o vacanţă de neuitat…Aşa spun copiii din lotul Aureliei Mînzat, Constantin si Elena…

pe August 2, 2012

            Mie mi-a placut foarte mult la tabără. A fost o vacanţă de neuitat…

 

Mi-a placut foarte mult la hotel, la mare şi la bazin. Dar cel mai mult la discotecă si la scenetă.  Am să mai vin pe aici…

 

Pentru prima dată venind la tabăra ALTAIR m-au impresionat mult împrejurimile. Mi-a placut excursia la mănăstire unde am privit un filmuleţ interesant.

Tabara de vară ALTAIR 2012 mi s-a parut distractivă şi interesantă.

Impresia mea despre tabăra ALTAIR 2012 este una bună. Mi-au ramas amintiri plăcute şi cred că o să mai vin aici…

 

Tabăra a fost  superbă, predomină o atmosferă de neuitat. A fost o experienţă placută…

 

Pentru a 5-a oară mă conving că merită să ai o astfel de vacanţă.

A fost o vacanţă de vis daruită de niste ingeri. Mi-aţi dori să vin şi la anul. Abia aştept o nouă aventură. La revedere, tabară ALTAIR 2012, mă aşteaptă ALTAIR 2013…

 

Imi place foarte mult tabara şi cred ca voi reveni şi la anul, p/u a 3-a oară…

 

Mi-a placut foarte mult concursurile.  Sper sa vin şi la anul…

 

Mie mi-a placut în această tabară deoarece s-au organizat multe concursuri, îmi pare rău ca nu am parcticipat la multe. Multumesc taberei ALTAIR 2012 că m-a primit…La egal…

 

Mie mi-au placut orele de matematică, concertele, bazinul, este mincare bună, hotelul e bun şi sunt diferite distracţii.

Aici a fost foarte bine, mie mi-a plăcut, doresc sa vin şi la anul…

 

Impresia mea despre tabăra ALTAIR este una bună. Am cunoscut persoane noi şi mi-am făcut noi prieteni. Datorita acestei tabere am avut ocazia de a face cunostinta prima data cu marea…

Tabăra anul acesta a fost super!!!

Mie mi-au placut foarte mult profesoarele, un pic nu mi-a placut mîncarea, dar în rest totul a fost bine…

Imi place mult tabăra. Sunt condiţii bune şi activităţile sunt interesante…

Mi-au plăcut cel mai mult lecţiile de matematică. Totul a fost frumos, am plecat la mare, ne-am bronzat, ne-am distrat şi am avut parte de concursuri distractive. Am plecat la mănăstirea- muzeu Aladja, unde am vazut un filmulet despre cum s-a facut acest monument, ni s-a povestit despre lucrurile pe care le faceau oamenii în mănăstirea din piatra. Aceasta tabără nu o voi uita niciodată. Tabăra ALTAIR rămîne a fi cea mai frumoasă şi amuzantă tabără din viaţa mea…

Eu în tabăra aceasta m-am simţit bine, îmi place aici vreau să vin şi la anul…

 

Mi-a placut profesoara şi orele de matematică, mi-a placut mîncarea de dimineaţă, gimnastica de dimineaţă, nu mi-a placut să mă scol la ora 7, mi-au placut activităţile…

 

Mi-a placut excursia pe care am avut-o la acea biserică-muzeu. În general le mulţumesc tuturor celor care s-au străduit ca această vacanţă minunată să fie o adevarată distracţie. Personal mi-a placut foarte mult salvamarul Vasile Onică cu care puteam vorbi pe orice temă. Sper că la anul mă voi intoarce aici şi mă voi distra mai mult…

 

Mi-a placut excursia la biserica-muzeu. Mîncarea a fost bună… Copii au fost buni . La bazin a fost super. Salvamarul a fost foarte funny. Totul a fost ok…

 

În timpul petrecut la tabara aceasta am acumulat cunostinte în domeniul vizual, cît şi intelectual. Totodată mi-am facut prieteni noi şi m-am distrat. Marea şi celelalte lucruri frumoase pe care nu le-am vazut în alta parte, aici le-am putut contempla nu doar cu ochii. Cazarea a fost destul de buna. Vă multumesc, Domnilor profesori, care aţi organizat aşa ceva…

 

La aceasta tabără mi-a placut mincarea de dimineaţă. De fapt, mie mi-a placut totul şi aşi fi vrut să mai stau vre-o 10 zile, măcar…Va multumim…

 

Mie mi-a placut absolut totul…

 

Am venit la tabara ALTAIR pentru prima dată, am rămas cu multe amintiri frumoase, mi-a plăcut mult la mănăstire, pacat ca ne-am dus atît de repede. Mi-a placut hotelul, piscina şi împrejurimile. Am fost şi la mall-ul din Varna, nimic deosebit, ca la Chisinau… Mi-a placut mult la mare, plaja era superbă. Într-un cuvînt, mi-a placut la ALTAIR…

 

Mie mi-au placut la tabăra aceasta activităţile, bazinul şi toate concursurile…

 

Venind a doua dată mie mi-au placut camerele, mîncarea, bazinul, excursiile, marea, lectiile de matematică, concursurile şi hotelul, nu mi-a placut ziua a doua, deoarece era posomorită… În rest totul a fost bine, ca la mare…

 

Mie în aceasta tabara mi-au plăcut: marea, concursurile şi cel mai mult mi-a placut să mă aflu aici cu prietenii mei…

 

In tabără e foarte bine, învăţătorii sunt buni, neaparat voi veni la anul…

 

Îmi place tot în această vacanţă. Nu ma deranjează nimic. Sunt mulţumită…

 

E minunat la “Geolog”, foarte tare…

 

La acesta tabără e foarte bine, te poti distra foarte mult, e de preferat de gasit un loc la plajă, unde sa nu fie pietre mari în apă, că valurile ne aruncă în ele şi ne lovim…

 

Tabăra ALTAIR mi-a lăsat impresii de neuitat…

 

In tabăra ALTAIR 2012 este foarte interesant, sunt multe ocupaţii. Unica ce mă deranjeaza este pietrele de pe malul marii, unde ne ducem noi…

In tabara a fost bine. Cel mai tare mi-au placut ultimele trei zile. Am jucat  sah. Am construit un castel de nisip. O sa mai vin în aceasta tabara…

 

În aceasta tabara mi-au placut bazinul si concursurile, mîncarea ar trebui sa fie mai bună…

 

Acest hotel a fost unul bun si nu prea linistit. Chiar daca am avut multe peripitii, mereu o sa-mi amintesc de clipele frumoase petrecute aici, la hotelul “Geolog”.

 

Mi-a placut foarte mult în tabără, toate competitiile au fost foarte distractive şi interesante…

 

Anul acesta mi-a placut nespus de mult să mă odihnesc în această tabără. Aştept cu nerăbdare anul viitor ca să vin să mă distrez din nou. Tabăra ALTAIR e cea mai minunată tabară din viaţa mea…

 

Totul a fost super. M-am odihnit şi m-am distrat din plin…

 

Mie mi-a placut totul, dar in primul rind mi-a placut atunci cind a fost seara magiei…

 

Totu-i frumos, bine, comod. Îmi place ca sunt multe concursuri. Şi asi vrea ca găurile dintre balcoane să fie astupate…

 

Pe mine m-au impresionat jocurile, discoteca, matematica…

 

Anul acesta mi-a lasat o impresie destul de placută. Aceasta vacanta mi-a adus cele mai frumoase momente, cei mai buni prieteni. Aşi dori să vin şi la anul aici şi să trăiesc cele mai bune experienţe.

Lasă un răspuns

