altairicar

Just another WordPress.com site

confidente de la si despre ALTAIR…Alexandrina Cheptanaru

pe August 11, 2012

Zece zile la rând deschideam ochii cu o mică ezitare.

Mi-era teamă.

Mi-era teamă să nu mă trezesc din vis, să nu mă pomenesc din nou în patul de la Chişinău.

Pentru o fracţiune de secundă mă înecam în plăcerea de a mă regăsi în Bulgaria,

la tabăra “ALTAIR”.

În fiecare dimineaţă îmi promiteam că această zi va fi cea mai “plină”, că voi reuşi mai multe, că voi stabili relaţii noi. Oricât de straniu nu ar suna, seara era un deliciu, fiind timpul cînd realizam că mi se împlinesc visele.

Pentru mine, “ALTAIR” a devenit de-a lungul a 6 ani consolarea anuală. Anume în momentele în care mă simţeam extenuată şi sătulă de rutină îmi aminteam cu plăcere de clipele de aici.

Deşi în aceşti 6 ani s-au schimbat multe lucruri, “ALTAIR” rămâne a fi “vitamina zilnică” care m-a crescut, la care nu aş putea renunţa. Fiind unul dintre elevii taberei, am avut acces liber la destăinuirile sincere ale celora care au fost în acelaşi schimb cu noi. În calitate de mesager al tuturor participanţilor, declar şederea în staţiunea “Sfinţii Constantin şi Elena” una dintre cele mai semnificative momente din viaţă.

După 6 ani am întîlnit alţi oameni, am vizitat alte obiective turistice, am avut parte de alte activităţi, dar totuşi…am avut parte de aceeaşi energie pozitivă din partea celor din jur. Tabăra “ALTAIR” mi-a oferit de nenumărate ori oportunitatea de a cunoaşte lumea din alte perspective şi sentimentul de împlinire că fac parte dintr-o comuniune…

Plaja, marea, bazinul, soarele şi orele de matematică/fizică/informatică au fost elementele care au făcut vacanţa a sute de copii una perfectă. Concursurile din fiecare seară (Erudit Cafe, Trenuţul matematic, Miss&Mister ALTAIR 2012) au avut rolul deosebit de important de a consolida echipele, de a da naştere unei concurenţe sănătoase şi de a promova talente. Discoteca era unul dintre cele mai aşteptate momentele ale zilei unde elevii se distrau împreună.

 Lacrimile de la ieşirea din camere, de la sosirea în Chişinău au demonstrat încă o dată că tabăra “ALTAIR” este una care îşi atinge scopurile nu doar pe plan educaţional, dar şi sentimental.

Personal, mă declar dependentă de tabăra “ALTAIR” şi decisă de a reveni la anul. Iar eu sunt una din sute…

Lasă un răspuns

