altairicar

Just another WordPress.com site

Ce inseamna ALTAIR…Pentru Tamara Curtescu-Marinciuc…

pe Aprilie 19, 2014



ImageImageImage
………………………………………………………………………………………………
ALTAIR a intrat în viața mea ca o furtună…
fără să mă întrebe ceva și-a gasit loc de cinste, fără să-i pese dacă sunt rezistentă la stres, fără să fie atentă la detalii gen dispoziție, posibilitate, limite de sănătate, vîrstă sau așteptări…
ALTAIR a perturbat totul…
mi-a făcut dezordine în priorități, mi-a răpit sentimentul statornic de a fi gospodină, de a sta cu picioarele pe pămînt, aici, acasă…
ALTAIR mi-a asigurat coeziune nu doar cu prietenii, cu toti oamenii cu care realizăm în comun în cotidianul școlar…
ALTAIR mi-a extins orizonturile, dincolo de acoperițul care se vede din pridvorul casei mele…
ALTAIR mi-a fost generatorul de rezervă, asigurăndu-mi gura necesară de aer curat cînd imi era imposibil să mai respir…
ALTAIR m-a învățat să fiu empatică chiar și atunci cînd nu mi-o doream…sau cînd părea că nu mai am puteri… 
ALTAIR m-a obișnuit nu doar să ascult, dar și să aud…
ALTAIR m-a învățat să recunosc prietenii…
ALTAIR m-a deprins să văd frumosul nu doar în culoare și formă…
ALTAIR mi-a dăruit universul creat de unii oameni fără de care nu există ziua de mîine…
ALTAIR este o școală, ca și cei șapte ani de acasă nu se certifică, dar înseamnă enorm de mult…
ALTAIR a intrat în viața mea ca o furtună…
de personalități…
de așteptări…
de viitor…


Lasă un răspuns

