altairicar

Just another WordPress.com site

După cum spuneam – probleme…cu soluții…ca totdeauna la ALTAIR…

pe Mai 2, 2014

Deci, dupa cum spuneam probleme…desigur cu eventuale solutii…altfel e imposibil la ALTAIR…
Probleme: Soluţii:
1. Categorii de vîrstă diferită.
1.1 Formarea grupelor omogene după vîrstă.
1.2 Activităţi conform vîrstei.
2. Profesori noi, echipă străină.
2.1 Organizarea trayning-urilor preventive, de cunoaştere reciprocîă, colaborare în echipă, nu concurenţă.
3. Îndeplinirea calitativă a obligaţiilor de către toți cei implicați.
3.1 Elaborarea fişei postului.
4. Nr. mare de copii.
4.1 Reglarea activităților de program pentru fiecare implicat conform fişei postului.
5. Concurenţă mare.
5.1 Promovarea deschisa a proiectului.Mediatizarea continuă a realizărilor/rezultatelor.
6. Copiii foarte buni nu au posibilităţi de a participa în proiect.
6.1 Identificarea de sponsori pentru ei care nu au posibilități pentru a se implica.
7. Nu există o formă unică de evaluare a activităţii în cadrul atelierelor.
7.1 Elaborarea unor norme, criterii de evaluare a activităţilor în ateliere, stimularea activismului.
8. Lipsa internetului, nu toţi copiii au posibilitatea de a beneficia de oportunitățile oferite de internet.
8.1 Prevederea în bugetul proiectului a mijloacelor pentru asigurarea internetului.
9. Lipsa/deficitul nivelului de cultură a unor copii pentru a reprezenta Moldova.
9.1 Pedagogizarea părinților șia elevilor.
10. Existența tendinţei la unii copii pentru activități neformale/neregulamentare.
10.1 Regim atractiv şi foarte activ în cursul zilei pt a-i epuiza la maxim și a nu lăsa spațiu pentru activități neregulamentare.
10.2 Aflarea adulților alături de copii şi la acele activităţi!!!
10.3 Tinerii animatori să fie mai activi la acele activităţi.
11. Dorul de casă la copii mici.
11.1 Asigurarea oportunităților de legătură cu părinţii prin skipe/telefon.
11.2 Discuţii cu elevii.
11.3 Relaţii de parteneriat cu copiii mai mari, animatori şi profesori.
12. Extenuarea grupului de profesori în rezultatul programului solicitant.
12.1 Elaborarea unui grafic flexibil şi concret de activităţi.
12.2 Delegarea responsabilităţilor elevilor din clasele mari şi parteneriate cu animatorii.
13. Lipsa de iniţiativă la activităţile educative/de divertisment din partea tinerilor.
13.1 Program atractiv.
13.2 Identificarea aşteptărilor copiilor prin administrarea anticipată a chestionarelor.
13.3 Motivarea tinerior: premii, diplome, motivarea nepecuniară.
13.4 Implicarea profesorilor în activităţile din afara programului de studiu.
14. Deteriorarea mobilierului pus la dispoziţia copiilor participanți.
14.1 Contract individual cu părinţii pentru restituirea pagubelor pricinuite de copii.
14.2 Depozit obligator inițial.
15. Deranjul sunetelor de telefon din partea părintilor, uneori inoportun în realizarea activităților de program.
15.1 A conveni din timp orarul sunetelor, pentru a nu deranja programul activităților.
16. Insuficiența de timp (vrem să reușim multe!!!!!!).
16.1 A lua cu sine în desaga de activități de tabară multe si diverse, dar de realizat atîtea cîte se cer- punem accentul pe CALITATE ȘI EFICIENȚĂ…
17.Diferența gradului de implicare și responsabilitate la membrii echipei (medic, animator, profesor etc) și din partea elevilor.
17.1 Din timp, de insistat, de discutat clar toate aspectele legate de impicarea fiecărui participant al proiectului…

IMG_5344


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: